Uchwała Zarządu Nr 4/2020
Pruszkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
z dnia 5.06.2020 r.
w sprawie organizacji pracy w Pruszkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w związku z zapobieganiem i zwalczaniem COVID-19
Na podstawie § 129 Statutu Pruszkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 568), Zarząd uchwala, co następuje:
§ 1
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników Pruszkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, wprowadza się następującą organizację pracy w Spółdzielni oraz sposób przyjmowania członków przez organy Spółdzielni i pracowników.
§ 2
Podejmuje się środki bezpieczeństwa i kontroli pozwalające na załatwianie wszelkich spraw członków, przy jednoczesnym zapobieganiu możliwości rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19, a w szczególności:
- środki techniczne – wprowadza się przegrody odgradzające wejście z zewnątrz do biura, obudowy z pleksi oddzielające stanowiska pracy od interesanta,
- środki organizacyjne
- zaleca się kontakt telefoniczny lub mailowy poprzedzający spotkanie
z pracownikiem, w przypadku ustalenia terminu spotkania oraz ustalenia konieczności bezpośredniego kontaktu, - w przypadku konieczności bezpośredniego spotkania członka Spółdzielni
z przedstawicielem organu Spółdzielni lub pracownikiem, członek oczekuje na zaproszenie przez pracownika, bezpośrednio po przybyciu lub w innym ustalonym przez pracownika terminie, - ustala się, że w pomieszczeniu może przebywać tylko jedna osoba
z zewnątrz, - czasowo ustala się czas pracy w poniedziałki od 700-1500,
- rozliczenie zużycia wody:
- zaleca się kontakt telefoniczny lub mailowy poprzedzający spotkanie
– dla budynków opomiarowanych ustala się na dzień 30.IX.2020 r.
– dla budynków nie opomiarowanych ustala się na dzień 31.XII.2020 r.
- środki ochrony osobistej – osoba wchodząca z zewnątrz do pomieszczenia Spółdzielni powinna posiadać maskę lub przyłbicę, rękawiczki oraz dokonać dezynfekcji rąk przed wejściem,
- działania przeciwepidemiczne – zapewnia się środki do dezynfekcji rąk, blatów, klamek, poręczy, wyposażenia technicznego.
§ 3
Wstrzymuje się do odwołania przyjęcia członków Spółdzielni w poniedziałki, przez Radę Nadzorczą i Zarząd Spółdzielni.
§ 4
Traci moc Uchwała Zarządu Nr 2/2020 z dnia 17.03.2020 r., Uchwała Zarządu Nr 3/2020
z dnia 20.03.2020 r. oraz postanowienie Zarządu z dnia 12.03.2020 r.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem 15 czerwca 2020 r.
§ 6
Wykonanie Uchwały powierza się Kierownikom Działów i Kierownikom Administracji.
Zarząd Pruszkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej